نوشته شده توسط : مژده

اکثر شرکت ها برای استخدام فوری افراد، از پرسشنامه های آنلاین استفاده می کنند تا شخصیت، مهارت ها و استعداد، سبک کاری، دانش و هوش فرد متقاضی استخدام فوری را سنجیده و گزینه مناسب برای استخدام فوری را شناسایی کنند.

 

شما می توانید برای بالابردن راندمان امور شرکت و سازمان خود از نرم افزار های سازمانی مثل نرم افزار فروش استفاده کنید.

 

آزمون های استخدامی شرکت ها و استخدام افراد مستعد

 

نحوه عملکرد آزمون استخدامی و انتخاب رزومه برای استخدام

از آن جایی که عمدتا تمامی این آزمون های استخدام فوری و تست های ارزیابی هوش و استعداد افراد، به صورت آنلاین برگزار می شوند، تمامی مراحل گزینش و غربالگری افراد و در کل تمامی فرآیند استخدام به جز مصاحبه حضوری، از طریق اینترنت کنترل و برگزار می شود. آگهی های استخدام فوری به صورت آنلاین ثبت می شوند، انتخاب رزومه برای استخدام نیز به صورت آنلاین و در سایت رزومه ساز و کاریابی آنلاین cvbuilder.me انجام می شود و نتایج آزمون ها را نیز مشاهده می کنند. یا این که افراد متقاضی در سایت شرکت درخواست خود را ثبت کرده و آزمون های استخدامی و تست های ارزیابی هوش و استعداد را در داخل سایت همان شرکت انجام می دهند.
برخی از کارفرمایان و استخدام کننده ها برای استخدام فوری و آسان از نرم افزار های شبیه سازی کار استفاده می کنند تا بفهمند افراد متقاضی استخدام فوری تر و آسان تر، قابلیت و توانایی انجام وظایف مربوط به این شغل را دارند یا خیر؟
به عنوان مثال یک کارفرما و استخدام کننده برای استخدام فوری تر و آسان تر افراد متقاضی استخدام در شرکت، ممکن است از یک کارمند بخواهد که نقش هایی را در مقابل فرد متقاضی استخدام سریع بازی کند تا بتواند توانایی و مهارت های فروش کارجو، مهارت های حل مسئله متقاضی کار، مهارت های ارتباطی درخواست دهنده ی استخدام فوری و مهارت های مشاوره او را بشناسد. افراد متقاضی استخدام فوری و سریع در پست های شغلی هم چون کارمند اداری و کارمند دفتری در رابطه با دقت در انجام کار، سرعت انجام کار، مهارت های نوشتاری، مهارت های چک و رفع خطا از متون اسناد و مدارک و همین طور توانایی در اصلاح و ویرایش آن ها مورد امتحان و آزمایش قرار بگیرند. برای کارهایی که نیاز به توانایی های فیزیکی دارند مقاضیان کار در موقعیت هایی شبیه سازی شده قرار می گیرند تا قدرت، چالاکی و مقاومت و سرسختی آن ها برای قبولی در استخدام مورد آزمایش قرار گیرد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%81/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

آزمون های سنجش هوش که با عنوان آزمون های پیش از استخدام یا آزمون های غربالگری افراد متقاضی استخدام فوری نیز شناخته می شوند، ابزاری برای کمک به کارفرمایان و استخدام کننده ها جهت شناسایی افراد مناسب برای استخدام و به کارگیری در جایگاه های شغلی خاص شرکت هستند.
این تست های استخدام و گزینش افراد متقاضی استخدام، باعث پیش بینی عملکرد و قابلیت اطمینان افراد متقاضی استخدام در محل کار خواهد شد و بر این اساس افرادی که این آزمون های استخدامی را با موفقیت پشت سر بگذارند باید در محیط کار از سایر افراد استخدام شده در شرکت، عملکرد و کارایی بالاتری داشته باشند. تست ارزیابی استعدادها بر اساس مطالعات موردی استخدام و ابقاء کارکنان و همین طور تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات کارکنان شرکت ها است. نتایج این آزمون های استخدام فوری به کارفرما نشان می دهد که فرد آزمون دهنده چه میزان به معیارها و مشخصات مورد نظر شرکت برا ی استخدام نزدیک است.

 

استفاده از نرم افزار دبیرخانه و تقویم آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

چه شرکت هایی از این آزمون استخدامی استفاده می کنند؟

آزمون های هوش و استخدامی خاص به عنوان ابزاری آنلاین برای غربالگری و گزینش افراد متقاضی کار در شرکت استفاده می شوند و این که چه افرادی شایستگی انتخاب و دعوت برای مصاحبه کاری شرکت جهت استخدام را دارند. عمده ی این آزمون های ارزیابی هوش و آزمون های گزینشی به صورت آنلاین برگزار می شوند و گاهی اوقات ممکن است که شرکت ها تمایلی به برگزاری این آزمون های سنجش هوش جهت استخدام فوری را به صورت آنلاین نداشته باشند و آن ها را در خود شرکت و با استفاده از یک سیستم کامپیوتری انجام دهند. امروزه شرکت های بزرگی هم چون Macy’s, PetSmart, Bloomingdales, Sears, Express Scripts, Walmart, Burger King, Neiman Marcus, and Luxottica Retail Group از این آزمون های ارزیابی قبل از استخدام استفاده می کنند.
این نوع از آزمون ها و تست های خاص معمولاً در درون سیستم های ردیابی متقاضیان کار قرار می گیرند. در ضمن سایت های کاریابی و رزومه ساز هم چون CVbuilder.me ، indeed.com ، careerbuilder.com تمامی این آزمون ها را به صورت آنلاین برگزار نموده و کارفرمایان و استخدام کننده ها می توانند در کمترین زمان و با مشاهده نتایج آزمون افراد متقاضی استخدام فوری، مناسب ترین فرد برای شرکت خود را انتخاب کرده و با او مصاحبه کاری جهت استخدام در شرکت انجام دهند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%81/



:: برچسب‌ها: استخدامی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

خارج از دستور صحبت نکنید

همه ما تجربه شرکت در جلسه را داریم. اما کمتر جلسه ای را بیاد داریم که همه چیز خوب پیش رفته و به نتایج مشخصی منجر شود.
خب، چاره کار چیست؟

برای اینکه جلسه ما درست اداره شود و به نتیجه هم برسد، ابتدا لازم است برای آن یک دستور جلسه معین داشته باشیم. از این طریق می توان نیازهای آن جمع یا انجمن را برطرف نمود. در مورد کم و کیف نوشتن دستور جلسه بعدا سخن خواهیم گفت.
حالا اگر در عین داشتن دستور جلسه، هنگام مذاکره، برخی اعضا سعی کنند، به نسبت علاقه و اولویت شخصی خود موضوعات دیگری را طرح نمایند، به نظر شما جمع می تواند به نتیجه مطلوب دست یابد؟
در سال ۱۵۸۱ نخستین قانون عرفی پارلمان یا قانون عام پارلمان مقرر کرده است ” وقتی پیشنهادی مطرح شد، باید از طریق اخذ رای تعیین تکلیف شود. یا، قبل از آنکه پیشنهاد دیگری مطرح شود با توافق عمومی مجمع کنار گذاشته شود” .

استفاده از نرم افزار دبیرخانه و تقویم آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

 

اولین اصل جلسه

 

نام این قانون : در هر زمان فقط یک موضوع است.

ولی در کشور ما معمولا این قاعده بدیهی رعایت نمیشود و هر عضوی حق خود می داند که در جلسه هر چه را که خودش صلاح می داند بیان کند.
نکته جالب موضوع اینجاست که؛ این افراد کار خود را یک حق می پندارند و آن را مصداق آزادی بیان قلمداد می کنند. این اشتباه باعث می شود، حتی اگر جلسه ای دارای دستور باشد و مذاکره هم مطابق آن شروع شود، در ادامه افراد هر کدام موضوع جدیدی را مطرح کنند و باعث شوند که نهایتا جمع سردرگم شده و نتواند به جمع بندی و نتیجه گیری برسد.
همچنین این کار موجب میشود اعضای یک انجمن یا مجمع با خاطره ای تلخ جلسه را ترک نمایند و دیگر شور و شوقی برای کار های جمعی و شرکتی از خود نشان ندهند.
اگر هر کدام از ما به عنوان یک عضو انجمن، ملزم باشیم که در جلسه فقط در موضوع مشخص مطرح شده مذاکره کنیم، آن هم در قالب موافق یا مخالف و بعد از کفایت مذاکره با رای گیری تکلیف پیشنهاد را مشخص کنیم، آنگاه خواهیم دید که چقدر کارها خوب پیش می رود و در جلسه می توان برای حل تمام مشکلات و رفع موانع راه کار عاقلانه، عادلانه و منصفانه پیدا کرد.
پس سعی نکنیم، خارج از دستور جلسه صحبت کنیم. این هم به نفع خودمان است و هم به نفع جمع و جامعه.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

مسئول دبیرخانه رایگان سازمان علاوه بر کنترل کلیه نامه‌های وارده، صادره، داخلی، امور تایپ و سایر وظایف محوله، باید بر امور ارجاع نامه‌ها به واحد یا افراد اقدام کننده نامه‌های نظارت داشته باشد.

  • مطالعه دقیق متن نامه‌های وارده (به استثنای نامه‌های محرمانه) و اطلاع از واحد و یا شخص اقدام کننده آن.
  • ثبت نامه‌ها در دفتر اندیکاتور و ممهور کردن با مهر اندیکاتور در قسمت پایین نامه و ثبت مشخصات، شماره، تاریخ و محل ارجاع در محل‌های تعیین شده برای مهر.

یادآوری: در بعضی از سازمان‌ها قبل از ثبت نامه در اندیکاتور مدیران علاقه‌مندند که خود محل ارجاع و اقدام کننده را تعیین کنند و سپس نامه در دفتر اندیکاتور شماره گذاری شود.

  • ثبت محل ارجاع نامه در ستون تعیین شده دفتر اندیکاتور
  • ثبت نامه‌ها در فرم ارسال مراسلات و تحویل آن به اقدام کننده و در صورت لزوم دریافت رسید.
  • مدیران پس از دریافت نامه‌های مربوط به واحد تحت نظر خود باید اقدامات زیر را انجام دهند:
  • مطالعه دقیق نامه‌های وارده و کنترل آن از نظر شماره، تاریخ، امضا و ارتباط آن با واحد مربوطه.
  • تشخیص و دستور اقدام ( با صحت و قاطع) به کارشناس و یا فردی که مسئولیت این کار را بر عهده دارد.
  • کنترل نامه‌های ارجاع شده در مورد اقدام مناسب و تهیه پاسخ مناسب و لازم.

 

   استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

تحویل پرونده‌ها به مقامات مافوق:

مسئول بایگانی وظایف زیر را در ارتباط با کنترل و تحویل پرونده‌ها به مقامات مافوق و یا واحدهای اقدام کننده بر عهده دارد:

  • دریافت فرم درخواست پرونده از متقاضی با امضای مجاز
  • در فرم درخواست پرونده باید موضوع پرونده، شماره و کد آن، مدت مورد نیاز، تاریخ درخواست و تاریخ عودت مشخص شود.
  • پس از دریافت تقاضا، مسئول بایگانی موظف است پرونده مورد نظر را تحویل متقاضی داده و فرم درخواست را تا عودت پرونده نزد خود نگهداری کند.
  • مسئول بایگانی باید در محل پرونده ارسالی (قفسه بایگانی) کارت جایگزین را قرار دهد تا در صورت مراجعه بعدی از محل ارسال آن اطلاع حاصل کند.

یادآوری: در مورد پرونده‌هایی که ارزش مالی، حقوقی و یا پرسنلی دارد توصیه می‌شود که برگ‌های پرونده، برگ شماری شده و تحویل اقدام کننده شود.

 

ارسال نامه‌های تایپ شده به نامه رسان و ارجاع به قسمت‌های مربوطه :

مسئول تایپ یا مسئول نرم افزار دبیرخانه پس از دستور تایپ نامه‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهد:

  1.  کنترل دقیق نامه‌های تایپ شده از نظر صحت تایپ
  2.  ثبت نامه‌ها در فرم و یا دفاتر رسید
  3.  تحویل نامه‌ها و پیوست‌های مربوطه به نامه رسان با قید تاریخ ارایه.
  4.  تحویل نامه‌ها توسط نامه رسان به واحد و یا شخص اقدام کننده و یا منشی مدیر واحد با ذکر تاریخ دریافت.

 

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین دبیرخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در سیستم متمرکز دبیرخانه:

 

مرحل اول کار، نامه‌های وارده:

  • کنترل نامه
  • دریافت نامه
  • ثبت در دفتر اندیکاتور یاکامپیوتر
  • ثبت در دفتر اندکس
  • ارجاع به مدیر
  • توزیع (بین اقدام کنندگان)

 

مرحله دوم، نامه‌های صادره:

  • تهیه نامه
  • ثبت در اندیکاتور یا رایانه
  • ارسال (پست – فاکس – تلفنگرام)

 

سیستم متمرکز:

کلیه عملیات مربوط به دریافت، ثبت و توزیع مکاتبات در واحدی از سازمان به نام دبیرخانه رایگان و یا دفتر انجام می‌شود.

موارد استفاده از روش متمرکز بقرار ذیل است:

  • تعداد مکاتبات سازمان محدود باشد.
  • سازمان و واحدهای درون آن فاقد مراجعه کننده بوده و یا تعداد آنان محدود باشد.
  • تعداد نیروی انسانی و بودجه و وسایل و ابزار و امکانات سازمان محدود باشد.
  • کلیه واحدهای سازمان در یک جا (معمولا در یک ساختمان) استقرار داشته باشد.
  • اختیارات مسئولان واحدهای سازمان ها در مورد امضای مکاتبات محدود باشد.
  • تصمیم مدیریت و یا مدیران سازمان در انتخاب این روش به عنوان یک روش مطلوب در طرح تشکیلاتی سازمان.
  • سازمان محدود بوده و از گستردگی زیاد برخوردار نباشد.

 

   استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

سیستم نیمه متمرکز:

انجام عملیات مربوط به دریافت و توزیع مکاتبات سازمان به صورت متمرکز، در واحدی بنام  نرم افزار دبیرخانه مرکزی انجام می‌گیرد و هر یک از واحدهای سازمان به طور مستقل عمل ثبت نامه‌های وارده و صادر شده را انجام می‌دهند.

 

سیستم غیرمتمرکز:

کلیه علیمات مربوط به دریافت و ثبت و توزیع مکاتبات، به طور مستقل و جداگانه در هر یک از واحدهای سازمان انجام می‌شود.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین دبیرخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در این بخش از مقاله می خواهیم توصیه ها و نکاتی را برای ساختن بخش های اطلاعات تماس، درباره من و سوابق شغلی با شما در میان بگذاریم.

 

بخش اطلاعات تماس رزومه مهاجرت کاری کانادا

برای ساخت یک رزومه ی کانادایی در بخش اطلاعات تماس، اطلاعات شخصی خود را ننویسید. اطلاعاتی هم چون سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل، جنسیت طبق قانون کار در کانادا مورد نیاز نبوده و تاثیری در استخدام شدن و استخدام نشدن شما ندارند و این اطلاعات در رزومه کاری یک کانادایی نوشته نمی شوند.
یک آدرس و شماره تماس کانادایی را در این بخش بنویسید. در صورت امکان، اگر دوست و آشنایی در کانادا دارید، سعی کنید آدرس و شماره تماس او را در رزومه خود بنویسید.
آدرس ایمیل حرفه ای استفاده کنید. در یک جمله ایمیلی حرفه ای است که مشخص باشد متعلق به شما است. پس از ایمیل های فانتزی و غیر متعارف مثل star1100@gmail.com یا queen1390@gmail.com استفاده نکنید. در ایمیل خود از اعداد بی ربط نیز استفاده نکنید. ایمیل حرفه ای شامل نام و نام خانوادگی کامل شما(Ali.Karimi@gmail.com)، یا نام کامل و مخفف نام خانوادگی (Ali.K@gmail.com)، یا مخفف نام و نام خانوادگی کامل (A.Karimi@gmail.com) است. اگر در شرایط خاص مجبور به استفاده از عدد شدید، سعی کنید از اعداد معنادار مثل سال تولد خود به میلادی استفاده کنید.
آدرس پروفایل لینکدین خود را در رزومه خود بنویسید. اما قبل از آن باید آدرس لینکدین خود را سفارشی کنید و به جای آدرسی که خود سایت لینکدین به شما اختصاص داده نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.
“برای ویرایش آدرس لینکدین به بخش view profile بروید، پس از آن در گوشه ی راست و بالای صفحه گزینه ی Edit public profile & URL را انتخاب کنید و مجددا در گوشه ی راست و بالای صفحه گزینه ی Edit URL را انتخاب کنید و در آن بخش آدرس دلخواه خود را بنویسید و در پایان گزینه Saveرا بزنید.

 

بخش درباره من در رزومه مهاجرتی کانادا

بخش درباره من در واقع یک رزومه مینیاتوری است که چکیده و خلاصه آن چه در رزومه خواهید گفت را شامل می شود و به خواننده ی این بخش از رزومه خواهد گفت که اهداف شما چیست و شما چگونه به شرکت آن ها کمک خواهید کرد.
3 الی 4 خط برای نوشتن یک بخش درباره من و اشاره کلی به جزییاتی که در رزومه خواهد آمد، کافی است.
هر آن چه که شما را از سایر متقاضیان استخدام در کانادا متمایز می کند را در این بخش بنویسید. این اطلاعات می تواند مربوط به شخصیت شما، توانایی های فنی شما، مهارت های مدیریتی و تیم سازی شما و هرگونه استعداد و توانایی شما باشد.
بخش درباره من را با بیان واضح و روشن اهداف خود آغاز کنید. عنوان شغلی که مورد نظر شما است و فرصت های شغلی که برای کار در آن ها درخواست استخدام داده اید را بنویسید. اگر می خواهید یک مدیر پروژه باشید خود را در این بخش مدیر پروژه خطاب کنید و بدون گفتن کلامی، توقع نداشته باشید که کارفرما تشخیص دهد که در شرکت او شما چه شغلی باید داشته باشید.
در صورتی که به چندین عنوان شغلی علاقه مند هستید و در آن زمینه ها مهارت لازم را نیز دارید، باید برای هر کدام و به صورت جداگانه یک فایل خام رزومه دانلود کنید و در هر کدام قوانین و استانداردهای یک رزومه کانادایی را رعایت کنید. چرا که نوشتن عنوان های شغلی بازاریابی، مدیریت و مدیر مالی در کنار یکدیگر اصلاً جذاب نیست و کمکی به استخدام شما نخواهد کرد، پس به طور مشخص در هر رزومه بر روی یک عنوان شغلی مشخص و مرتبط با کاری که درخواست داده اید، تمرکز کنید.
به تعداد سال هایی که در زمینه های مرتبط با این حوزه کاری، فعال بوده اید اشاره کنید و این که تجارب فنی و مهارت های تجربی که در این مسیر کسب کرده اید چه بوده است و این که قدم های بعدی تان در این مسیر شغلی چه خواهد بود.
از نوشتن عبارات عمومی و کلی هم چون «صادق، علاقه مند به کار تیمی، سخت کوش و غیره » پرهیز کنید. به جای آن به خواننده رزومه ی خود تصویری واقعی از نقاط قوت و اهداف خود بدهید. مثلا از جملاتی هم چون توانمند در شناسایی راه های کاهش هزینه و افزایش بهره وری در شرکت، به طور معمول فردی قابل اعتماد برای مدیران پروژه، مربی و آموزش دهنده ی نیروهای جوان و تازه کار شرکت، حل مشکلات فنی ایجاد شده در شرکت استفاده کنید.

 

سوابق شغلی در رزومه برای مهاجرت به کانادا

در بخش سوابق شغلی، جزییات شغل های مرتبطی که داشته اید را بنویسید. در ضمن نیاز به نوشتن وظایف و مسئولیت های خود در آن پست و جایگاه شغلی ندارید، چرا که کارفرمایان با آن شغل و مسئولیت های یک فرد در آن جایگاه شغلی آشنایی دارند. به جای نوشتن یک پارگراف یا لیست های طولانی از یک لیست نشانه دار (bullet points) استفاده کنید.
راجع به هر شغل خود و دستاوردهای کلیدی تان در آن شغل فکر کنید. سپس برای لیست نشانه داری که برای هر سابقه کاری می نویسید، می توانید در هر ردیف از آن لیست نشانه دار، یکی از این دستاوردها که به دست آورده اید یا مشکلاتی را که حل کرده اید و در کل هر فعالیتی که باعث درآمدزایی یا کاهش هزینه های شرکت شده است را بنویسید.
زبان مدیران و کارفرمایان زبان پول است پس به همین زبان با آن ها صحبت کنید. یک کارفرما اهمیتی نمی دهد که شما چه مسئله فنی را حل کرده اید و از لحاظ فنی و تکنیکی چه کار مهمی را انجام داده اید. او این طور به قضیه نگاه می کند که آیا حل این مشکل توسط شما برای شرکت افزایش درآمد به دنبال داشته یا باعث کاهش هزینه های شرکت شده است یا خیر؟ و میزان افزایش درآمد و کاهش هزینه های این دستاورد شما در رزومه شرکت چه قدر بوده است؟ و به همین ترتیب به میزان ارزش شما و ارزش مهارت هایتان برای استخدام کردن شما در شرکت خود پی می برد.

” نتایج / دستاورد << اقدام انجام شده << مشکل / وضعیت “

 

استفاده از دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

نتیجه گیری

در طول مسیر نوشتن رزومه برای کاریابی و استخدام در کانادا هر موقع شک داشتید که آیا این جمله ای که در رزومه می نویسم در استخدام من موثر خواهد بود یا خیر، این سوال را بعد از نوشتن آن جمله و عبارت از خود بپرسید: «خب که چی؟» بعد سعی کنید آن جمله (مهارت، دستاورد، تجربه و در کل هرچیزی که در رزومه می نویسید) را در فرمول بالا بگنجانید. به تاثیرات فعالیت های خود در شغل های قبلی فکر کنید و سعی کنید آن ها را با نتایج و آمار کمی و قابل سنجش به مشکلات و مسائل موجود در تجارت هم چون کاهش هزینه ها، افزایش درآمد، افزایش رضایت مشتریان ربط دهید.
برای استخدام در شغل هایی که پروژه محور هستند، ارائه روشن و شفاف پروژه هایی که انجام داده اید خیلی کلیدی است. نیازی نیست یک لیست طولانی از هر پروژه ای که انجام داده اید تهیه کنید. در عوض تمرکز خود را بر روی چند پروژه اساسی و مهم که توانایی ها و مهارت های شما را در بالاترین سطح نشان می دهند، قرار دهید. به یاد داشته باشید که قرار نیست جزییات هر کاری را که انجام داده اید را در رزومه تان بنویسید، همه این جزییات را می توانید در جلسه مصاحبه کاری خود مطرح کنید. در ضمن فراموش نکنید که عنوان پروژه هایی که در رزومه می نویسید و همین طور طرح کلی پروژه (مثلا اگر پروژه ساختمانی است آیا ساختمانی اداری، صنعتی یا مسکونی بوده است؟) و مدت زمان پروژه و بودجه پروژه (معادل آن به دلار کانادا) و نقش خودتان در پروژه را با اندازه فونت بزرگ تر و به صورت پررنگ تر (Bold) بنویسید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

1. رزومه شما تاریخچه ی کاری تان نیست، بلکه ابزاری برای گرفتن وقت مصاحبه کاری است.

پس لزومی ندارد تمامی سوابق کاری خود را در رزومه بیاورید. به عنوان مثال اگر بیش از 20 سال سابقه کار دارید و می خواهید برای مهاجرت به کانادا یک فرم رزومه کاری انگلیسی تهیه کنید حداکثر سوابق شغلی 15 سال اخیر خود را در رزومه بنویسید. زمانی که می خواهید برای مهاجرت به کانادا رزومه کاری بنویسید تمرکزتان باید بر روی بخش هایی باشد که می خواهید به صورت برجسته و پر رنگ در رزومه بنویسید. جزییات رزومه در این مرحله زیاد اهمیتی ندارد و در جلسه مصاحبه کاری راجع به جزییات سوابق شغلی، مهارت ها و تجربیات تان صحبت خواهید کرد.

 

2. رزومه خود را جذاب نگه دارید.

معمولاً کارفرمایان و مدیران شرکت ها 10 الی 30 ثانیه برای بررسی یک فایل رزومه انگلیسی وقت صرف می کنند. پس علاوه بر انتخاب یک قالب جذاب و زیبا و پرهیز از پاراگراف های طولانی، محتوای رزومه را هم با نوشتن مهارت ها، تجربیات و توانایی هایی که می دانید برای کارفرما جذاب خواهد بود، پر کنید.

برای این که در کانادا خیلی سریع و فوری استخدام شوید یک راه میانبر وجود دارد، آن هم تمرکز بر روی دستاوردهای خود در رزومه است.

 

3. از قالب های آماده رزومه استفاده کنید.

همان طور که در بخش قبل گفته شد، شما زمان کمی برای جلب نظر کارفرما به سمت رزومه خود دارید و به همین خاطر باید رزومه شما هم از نظر ظاهری جذاب و چشم نواز باشد و هم این که با محتوایی درست و هدفمند که برای کارفرما ارزش خواندن دارد تکمیل شده باشد. قدم اول در نوشتن رزومه کاری جذاب برای مهاجرت به کانادا انتخاب یک قالب آماده ی زیبا است.

 

 استفاده از نرم افزار فروش و تقویم آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

4. از پاراگراف ها و متن های طولانی و همین طور فونت های ریز ( از اندازه فونت کم تر از 10 استفاده نکنید) پرهیز کنید.

از یک فونت زیبا و خوانا و با اندازه ی فونت مناسب استفاده کنید و بسیار دقت کنید که در سراسر رزومه از همان فونت استفاده کرده باشید و رزومه تان شامل دو فونت مختلف نباشد و رزومه تان ساختاری یکنواخت و استوار داشته باشد.

 

5. جملات را به صورت اول شخص ننویسید.

نکته اول این که لزومی ندارد از خودتان و اخلاقیات خود در رزومه بنویسید، زیرا تنها برای کارفرما این مسئله مهم است که شما چه چیزی به شرکت او اضافه خواهید کرد و چه مهارت های مفیدی برای شرکت دارید. مثلاً در رزومه شرکت ننویسید من آدم فنی هستم، یا در فلان شرکت کار کرده ام و غیره. بلکه اگر باعث افزایش درآمد شرکت شده اید یا هزینه های شرکت را کاهش داده اید آن ها را در بصورت عددی و کمی در رزومه تان نشان دهید. این مسئله مختص افراد خاص و عالی رتبه نیست.

با کمی فکر راجع به شغل خود قطعاً می توانید خروجی کار خود را به صورت کمی و عددی نمایش دهید. حتی اگر کارشناس تولید محتوا هستید می توانید بگویید ترجمه 2 مقاله و ایجاد 10 صفحه با محتوای جدید در هر روز و افزایش 100 درصدی بازدید کنندگان سایت طی یک سال فعالیت در آن شرکت.

حتی اگر مسئول پاسخ گویی به مشتریان هستید به جای نوشتن این که من مسئول پاسخ گویی به تماس های مشتریان و بررسی مشکلات آن ها بوده ام این طور بنویسید: «رفع مشکلات 20 نفر از مشتریان در روز از طریق تماس تلفنی»

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

خب اگر تصمیم دارید به کانادا مهاجرت کنید، حتماً به یک رزومه ی حرفه ای و استاندارد نیاز پیدا خواهید کرد. اما جای هیچ نگرانی نیست، اگر اصول کلی ساخت رزومه رایگان انگلیسی به علاوه ی نکاتی که در این مقاله گفته می شود را در فرم رزومه ساز انگلیسی پیاده سازی کنید، می توانید به راحتی یک رزومه حرفه ای و جذاب بسازید.

رزومه شما کلید موفقیت تان در استخدام سریع و فوری در کانادا است. چرا که مدیر کانادایی هیچ شناختی از شما ندارد و تنها وسیله ی او برای سنجش توانایی های شما، رزومه تان است.

تنها هدف شما در نوشتن رزومه کاری برای مهاجرت به کشور کانادا باید جلب نظر خواننده ی رزومه و کارفرمای شرکت برای گرفتن وقت مصاحبه کاری باشد.

به جای این که در رزومه راجع به خودتان صحبت کنید تمرکز خود را بر روی این بگذارید که کدام مهارت های شما برای آن ها مفیدتر خواهد بود و در رزومه خود به آن ها نشان دهید که چطور می توانید به آن ها کمک کنید و ارزش افزوده شما برای آن شرکت چه خواهد بود.

در رزومه خود از کارهای روتین و وظایف روزانه خود در شرکت ها صحبت نکنید، بلکه دستاوردهایتان در آن شرکت ها را به صورت کمّی و عددی بیان کنید. تا جایی که می توانید در رزومه به صورت کیفی صحبت نکنید و برای نمایش توانمندی ها و دستاوردهایتان همواره از اعداد و نمودار استفاده کنید. این روش برای کارفرما و مدیر کانادایی جذاب تر است و نظر او را بیشتر جلب می کند.

 

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

یک رزومه کاری برای مهاجرت به کانادا شامل چه بخش هایی است؟

یک رزومه کاری کانادایی باید (به ترتیبی که در لیست آمده است) شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات تماس
  • درباره من
  • سوابق شغلی
  • تحصیلات

البته در مواقعی که فکر می کنید نوشتن مهارت های تجربی و کارهای داوطلبانه ای که انجام داده اید موثر خواهد بود، این کار را انجام دهید.

رزومه

16 روش برای تطبیق رزومه با قالب رزومه کانادایی

 

1. رزومه شما تاریخچه ی کاری تان نیست، بلکه ابزاری برای گرفتن وقت مصاحبه کاری است.

پس لزومی ندارد تمامی سوابق کاری خود را در رزومه بیاورید. به عنوان مثال اگر بیش از 20 سال سابقه کار دارید و می خواهید برای مهاجرت به کانادا یک فرم رزومه کاری انگلیسی تهیه کنید حداکثر سوابق شغلی 15 سال اخیر خود را در رزومه بنویسید. زمانی که می خواهید برای مهاجرت به کانادا رزومه کاری بنویسید تمرکزتان باید بر روی بخش هایی باشد که می خواهید به صورت برجسته و پر رنگ در رزومه بنویسید. جزییات رزومه در این مرحله زیاد اهمیتی ندارد و در جلسه مصاحبه کاری راجع به جزییات سوابق شغلی، مهارت ها و تجربیات تان صحبت خواهید کرد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

خب اگر تصمیم دارید به کانادا مهاجرت کنید، حتماً به یک رزومه ی حرفه ای و استاندارد نیاز پیدا خواهید کرد. اما جای هیچ نگرانی نیست، اگر اصول کلی ساخت رزومه رایگان انگلیسی به علاوه ی نکاتی که در این مقاله گفته می شود را در فرم رزومه ساز انگلیسی پیاده سازی کنید، می توانید به راحتی یک رزومه حرفه ای و جذاب بسازید.

رزومه شما کلید موفقیت تان در استخدام سریع و فوری در کانادا است. چرا که مدیر کانادایی هیچ شناختی از شما ندارد و تنها وسیله ی او برای سنجش توانایی های شما، رزومه تان است.

تنها هدف شما در نوشتن رزومه کاری برای مهاجرت به کشور کانادا باید جلب نظر خواننده ی رزومه و کارفرمای شرکت برای گرفتن وقت مصاحبه کاری باشد.

به جای این که در رزومه راجع به خودتان صحبت کنید تمرکز خود را بر روی این بگذارید که کدام مهارت های شما برای آن ها مفیدتر خواهد بود و در رزومه خود به آن ها نشان دهید که چطور می توانید به آن ها کمک کنید و ارزش افزوده شما برای آن شرکت چه خواهد بود.

در رزومه خود از کارهای روتین و وظایف روزانه خود در شرکت ها صحبت نکنید، بلکه دستاوردهایتان در آن شرکت ها را به صورت کمّی و عددی بیان کنید. تا جایی که می توانید در رزومه به صورت کیفی صحبت نکنید و برای نمایش توانمندی ها و دستاوردهایتان همواره از اعداد و نمودار استفاده کنید. این روش برای کارفرما و مدیر کانادایی جذاب تر است و نظر او را بیشتر جلب می کند.

 

 استفاده از نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

یک رزومه کاری برای مهاجرت به کانادا شامل چه بخش هایی است؟

یک رزومه کاری کانادایی باید (به ترتیبی که در لیست آمده است) شامل موارد زیر باشد:

  • اطلاعات تماس
  • درباره من
  • سوابق شغلی
  • تحصیلات

البته در مواقعی که فکر می کنید نوشتن مهارت های تجربی و کارهای داوطلبانه ای که انجام داده اید موثر خواهد بود، این کار را انجام دهید.

رزومه

16 روش برای تطبیق رزومه با قالب رزومه کانادایی

 

1. رزومه شما تاریخچه ی کاری تان نیست، بلکه ابزاری برای گرفتن وقت مصاحبه کاری است.

پس لزومی ندارد تمامی سوابق کاری خود را در رزومه بیاورید. به عنوان مثال اگر بیش از 20 سال سابقه کار دارید و می خواهید برای مهاجرت به کانادا یک فرم رزومه کاری انگلیسی تهیه کنید حداکثر سوابق شغلی 15 سال اخیر خود را در رزومه بنویسید. زمانی که می خواهید برای مهاجرت به کانادا رزومه کاری بنویسید تمرکزتان باید بر روی بخش هایی باشد که می خواهید به صورت برجسته و پر رنگ در رزومه بنویسید. جزییات رزومه در این مرحله زیاد اهمیتی ندارد و در جلسه مصاحبه کاری راجع به جزییات سوابق شغلی، مهارت ها و تجربیات تان صحبت خواهید کرد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

یکی از چالش های مهم و قابل توجه برای مهاجرت کاری و کاریابی بین المللی نحوه نوشتن یک رزومه مطابق با شرایط و ضوابط کاری کشور مقصد است. نگارش رزومه (کشور به کشور) تفاوت های زیادی می کند و ممکن است یک رزومه برای یک کشور خوب باشد و در کشوری دیگر رزومه ای حرفه ای به نظر نیاید و به راحتی رزومه شما حذف شود. پس اگر تصمیم شما برای مهاجرت کاری و کاریابی در خارج از ایران جدی است باید ساختار و اصول متناسب با رزومه های آن کشور را رعایت کنید.

آیا واقعا چهره شما تاثیری در استخدام یا عدم استخدام شما دارد؟ نظر کارفرمایان و شرکت های خارجی راجع به این مسئله چیست؟ برای کدام مقاصد مهاجرت کاری در نوشتن رزومه خود از عکس استفاده کنیم و در کدام کشور ها این کار را انجام ندهیم؟ در ادامه دلایل استفاده و عدم استفاده عکس رزومه را برای شما شرح خواهیم داد.

سبک ها و روش های مختلف در نحوه نگارش رزومه به دو عامل اصلی زیر بستگی دارد:

  1.  مسایل اجتماعی و تمایلات فرهنگی مردم آن کشور
  2.  قوانین حکومت آن کشور (قوانینی که محدودیت هایی برای کارفرما جهت در خواست اطلاعات شخصی از کارجویان و متقاضیان استخدام تعیین کرده است)

یکی از اطلاعات شخصی رزومه که نقش مهمی در این میان بازی می کند عکس فرد متقاضی کار است.
دقت داشته باشید که عکس شما حاوی اطلاعات بالقوه مهمی است که می تواند شرایط فرصت برابر استخدام برای افراد متقاضی کار را نقض کند. عکس شما جنسیت، سن، نژاد و قومیت، دین و مذهب و همین طور خصوصیات فیزیکی شما را نشان می دهد که الان در کشور هایی کارفرمایان و استخدام کننده ها اجازه درخواست مستقیم چنین سوالات و اطلاعات را از شما ندارند.
مسئله قرار دادن عکس در رزومه باعث گیج شدن و سر در گم شدن کارجویان بین المللی و افراد متقاضی کار و استخدام در خارج از کشور می شود. در صورتی که کارجو نداند کجا باید در رزومه و فرآیند کاریابی خود از عکس استفاده کند و برای کشوری که رزومه عکس دار مدنظر است رزومه ای بدون عکس بفرستد یا برعکس، باعث غیر حرفه ای به نظر رسیدن او و رزومه ی او می شود و استخدام و اپلای او با ریسک مواجه خواهد شد.
در ادامه مقاله توصیه هایی برای دانستن زمان درست برای استفاده از عکس بیان خواهیم کرد.

 

  استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

برای نوشتن رزومه و استخدام در کشور چین، ژاپن و کشورهای اروپایی از رزومه عکس دار استفاده کنید.

  • کشورهای اروپایی (به جز انگلستان، ایرلند، سوئد و هلند)
  • چین
  • ژاپن

برای استخدام و کاریابی در این کشورها باید یک رزومه ی عکس دار بسازید و آن را برای شرکت های خارجی ارسال کنید. دقت داشته باشید که کارفرما و شرکت خارجی انتظار دارد که فرم رزومه کارجویان دارای تصویر از آن ها باشد و در صورتی که این قانون و استاندارد را برای نوشتن رزومه کاری رعایت نکنید، رزومه شرکتی شما کنار گذاشته شده و فرصت پذیرش رزومه و شرکت در مصاحبه کاری و آزمون های استخدامی شرکت مذکور را از دست می دهید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%b1-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%8c-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

برای انتخاب کارشناس فروش در یک شرکت سوالات متنوعی پرسیده می شود و باید هر لحظه آماده باشید تا با پاسخهایی درخور، مصاحبه گر را قانع کنید تا شما را برای این پست انتخاب کند که در ادامه مهمترین و رایجترین این سوالات را به همراه پاسخهای‌شان می توانید ببینید.

 

۱) در مورد خودتان بگویید

در نگاه اول این یک سوال پیش پا افتاده است. شاید بگویید می‌توانم از سیر تا پیاز زندگی را تعریف کنم، ولی این کار درست نیست. هدف اصلی مصاحبه کننده این است که حداکثر در دو سه دقیقه شما را شناخته و شما را به عنوان بهترین گزینه برای این پست ارزیابی کند. شما می‌توانید به این سوال با آوردن یک یا دو مثال درباره‌ی تجارب شغلی خود پاسخ دهید. سپس اگر مقدور بود مثال‌های متعددی را بیان کنید.

 

۲) در پنج سال آینده خود را در کجا می‌بینید؟

اگر به دنبال پست‌های بالاتر در این شرکت هستید تا آنجا که می‌توانید توضیح دهید که چقدر به پیشرفت شرکت علاقه‌مند هستید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستید حتی به آن‌ها بگویید که می‌خواهید در آینده خود را در موضع رهبریت یک تیم بیبینید.

 

۳) مهارت‌های بارز یک کارشناس فروش چیست؟

افراد بسیار زیادی از استعداد فروش بی‌بهره هستند زیرا امر فروش قابلیت‌ها و توانای‌یهای خاصی را می‌طلبد. به طور مثال می‌توانید بگویید:

«کارشناس فروش قادر است سیگنال‌های کلامی و غیرکلامی را تشخیص داده و استراتژی‌های فروش خود را برای تاثیرگذاری روی خریدار پیاده‌سازی کند».

 

۴) آیا نقطه ضعفی را در خود سراغ دارید؟

این سوال هم یکی از متداول‌ترین سوال‌های مصاحبه و هم یکی از خطرناک‌ترین آن‌ها است. سعی کنید ضعف خود را خیلی کوچک نشان دهید در عوض توانایی‌هایتان را به رخ بکشید. اصلا در مورد مسائل شخصی توضیح ندهید پاسخ‌های‌تان فقط در مورد حرفه‌تان باشد. مثلا می‌توانید بگویید برای پیشرفت مهارت‌های ارتباطی در کلاسهای زبان بدن شرکت کرده‌اید یا کتاب‌هایی در این مورد مطالعه کرده‌اید.

کارشناس های فروش می توانند برای مدیریت بهتر اطلاعات خود از سیستم فروش آنلاین استفاده کنند.

 

۵) در مورد نقاط قوت خود توضیح دهید!

الان دیگر وقت درخشش شماست. فقط توجه کنید که هدف مصاحبه‌گر صرفا ارزیابی توانایی‌های شغلی شماست نه شناختن شخصیت‌تان. به عنوان مثال، از قدرت حل مسئله بالایی برخوردارید، در دادن انگیزه به افراد موفق هستید، مدیریت بحران خوبی دارید، همیشه مشتاق یادگیری هستید، به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهید. هر مهارتی را نام می‌برید مثالی نیز برای آن بیاورید.

 

۶) در شرکت قبلی، برای نگه داشتن مشتریان قدیم و شکار مشتریان جدید چقدر زمان صرف می‌کردید؟

همان‌طور که می‌دانید هر دو مسئله در فروش از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برخی شرکت‌ها به جذب مشتری و برخی به نگهداری ارتباط با مشتری‌های موجود اهمیت می‌دهند. می‌توانید توضیح دهید که هر دو مورد برای شما مهم بوده است.

 

   استفاده از نرم افزار دبیرخانه و نرم افزار فروش برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

۷) چرا در کار قبلی خود نماندید؟

برای پاسخ به این سوال خیلی دقت کنید. پاسخ‌های منفی در مورد محل کار قبلی اثرات بدی دارد. هیچ کارفرمایی دوست ندارد تصور کند که ممکن است در آینده چنین جملات منفی را درباره‌ی خودش بگویند. می‌توانید بگویید به دنبال پیشرفت و موقعیت‌های بهتری هستید و به این ترتیب از شرکت کنونی نیز تمجید کنید.

 

منبع»

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b5%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%e2%80%8c%d9%87/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

 

دبیرخانه چیست؟

قسمتی از هر سازمان یا شرکت که وظیفه ثبت و نگهداری نامه ها را دارد. این قسمت از سازمان با استفاده از دفتر اندیکاتور اقدام به ثبت و نگهداری نامه ها می کند. برای مدیریت حرفه ای این بخش از نرم افزار دبیرخانه استفاده می شود.

 

  استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

وظایف متصدی دبیرخانه چیست؟

مدیریت، کنترل و نظارت بر روند کاری دبیرخانه جزء وظایف دبیرخانه می باشد. نحوه شماره گذاری نامه ها، ارائه رسید نامه ها، ثبت نامه وارده، ثبت نامه صادره، ارسال و دریافت نامه ها، تهیه پیش نویس نامه های ارسالی و… جزء وظایف متصدی دبیرخانه می باشد.

 

ساختار و دستورالعمل دبیرخانه چیست؟

دستورالعمل واحد دبیرخانه در هر سازمانی توسط مدیران آن سازمان مشخص میشود. به طورکلی شامل تعیین ۰ تا ۱۰۰ اجرای کار دبیرخانه می باشد به طوریکه مشخص باشد یک نامه از بدو ورود تا زمانیکه به نتیجه برشد چه فرایندی را باید طی کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%aa%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین دبیرخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

در مقالات قبلی به پارامترهای تاثیر گذار در قیمت نرم افزار دبیرخانه و معیارهای انتخاب و خرید نرم افزار دبیرخانه اشاره کردیم.

هر یک از انواع نرم افزار دبیرخانه که شما تهیه می کنید تمامی ویژگی های لازم را دارا می باشد و شما می توانید از این ویژگی ها برای عملکرد بهتر این بخش از سازمان ها استفاده کنید. در واقع باید بدانید نسبت به مزیت ها و ویژگی هایی که این سیستم نرم افزاری دارد قیمت بسیار مناسبی را هم دارا می باشد و شما می توانید با نازل ترین قیمت آن را برای سازمان خود خریداری کنید.

طبقه بندی کردن اطلاعات درون این سیستم به شما کمک می کنید بهترین عملکرد را با سرعت بالایی در محیط کاری تان داشته باشید، به همین دلیل باید بدانید یکی از مهمترین سیستم ها و نرم افزارهایی است که باید در سازمان از آن استفاده کنید. مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که نرم افزار دبیرخانه دارد را در مطالب برای شما به طور کامل بیان کردیم و شما با دانش و آگاهی کالی می توانید آن را خریداری کنید.

 

بهترین نرم افزار دبیرخانه + چک لیست ارزیابی نرم افزار دبیرخانه :

شما برای خریداری عالی ترین و بهترین نرم افزار دبیرخانه باید تمامی نیازهای خود از این نرم افزار را بدانید. برخی از سازمان ها و اداره ها به عنوان مثال شاید اسکن تصاویر برایشان اهمیت بسیاری داشته باشد، به همین دلیل باید به این ویژگی اهمیت بسیاری دهند. ولی به طور کلی باید بدانید بهترین نوع این نرم افزار آن دسته از انواع آن می باشد که تمامی ویژگی های لازم را داشته باشد تا شما بتوانید هر یک از ویژگی های آن را در محیط کاری خود مورد استفاده قرار دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های یک سازمان و اداره سیستم دبیرخانه می باشد که بهتر است سیستم الکترونیکی آن را خریداری نمایید تا سرعت کارها در این بخش بیشتر شود. کارکنان این بخش بعد از اینکه با این نرم افزار آشنایی لازم را به دست آورند بدون شک از آن رضایت بسیاری خواهند داشت.

 

پرسش و پاسخ متداول در مورد واحد دبیرخانه و بایگانی نامه ها:

 

دبیرخانه چیست؟

قسمتی از هر سازمان یا شرکت که وظیفه ثبت و نگهداری نامه ها را دارد. این قسمت از سازمان با استفاده از دفتر اندیکاتور اقدام به ثبت و نگهداری نامه ها می کند. برای مدیریت حرفه ای این بخش از نرم افزار دبیرخانه استفاده می شود.

 

  استفاده از  دبیرخانه آنلاین برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

وظایف متصدی دبیرخانه چیست؟

مدیریت، کنترل و نظارت بر روند کاری دبیرخانه جزء وظایف دبیرخانه می باشد. نحوه شماره گذاری نامه ها، ارائه رسید نامه ها، ثبت نامه وارده، ثبت نامه صادره، ارسال و دریافت نامه ها، تهیه پیش نویس نامه های ارسالی و… جزء وظایف متصدی دبیرخانه می باشد.

 

ساختار و دستورالعمل دبیرخانه چیست؟

دستورالعمل واحد دبیرخانه در هر سازمانی توسط مدیران آن سازمان مشخص میشود. به طورکلی شامل تعیین ۰ تا ۱۰۰ اجرای کار دبیرخانه می باشد به طوریکه مشخص باشد یک نامه از بدو ورود تا زمانیکه به نتیجه برشد چه فرایندی را باید طی کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%aa%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین دبیرخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()