نوشته شده توسط : مژده

مدیریت فریلنسرها نسبت به کارمندان عادی به دلیل ماهیت متفاوت ارتباط بین کارگر و کارفرما پیچیده‌تر است و شامل ارتباط نزدیک، کنترل و آزمون و خطاست؛ اما به دلیل پایین بودن هزینه و باصرفه بودن بهترین روش استخدام برای استارتاپ‌ها است.

از طرف دیگر به خاطر مزایای بسیار زیادی که شغل فریلنسری برای فریلنسرها دارد، افراد بسیار زیادی این روش شغلی را انتخاب می‌کنند.

برای این‌که بتوانید پروژه‌های دلخواه خود را بگیرید، حتما باید پاسخ‌های مناسبی برای سوالات زیر داشته باشید:

 

۱) چه مدتی است که فریلنسر هستید؟

همیشه داشتن تجربه امتیاز محسوب می‌شود حتی اگر برای خودکار کرده باشید.

 

۲) چرا فریلنسری کار می‌کنید؟

به مصاحبه‌گر توضیح دهید که فریلنسر بودن نیاز به یک ذهن فعال دارد و توانایی حل مسئله و تصمیم‌گیری از خصوصیات بارز اوست. همچنین به پروژه‌های خود بسیار علاقه‌مند است و با افرادی کار می‌کند که از این کار لذت می‌برند. برخی مواقع فریلنسر شاید مادری باشد که به خاطر کودک خود نتوانسته است بیرون از خانه کار کند یا مدام از این شهر به آن شهر برای شغل همسر نقل‌مکان می‌کرده است. شاید به‌عنوان فریلنسر تنها کار کرده باشید، اما شما توانسته‌اید مشتریان خود را مدیریت کنید. شما پروژه‌های مختلفی کار کرده‌اید و حتی گاهی اوقات کارمندانی نیز برای خود داشته‌اید.

 

۳) بر روی چه نوع پروژه‌هایی کار کرده‌اید؟

به احتمال زیاد مصاحبه‌گر از قبل می‌داند بر روی چه پروژه‌هایی کار کرده‌اید ولی مطرح کردن این سوال به این دلیل است که از زبان خودتان داستان را بشنود. دقت کنید حقایق را به زبان بیاورید و بر نقاط قوت پروژه‌ها و نتایج مثبتی که به دست آورده‌اید تمرکز کنید. کارفرما از لحن صحبت شما و هیجانی که از تعریف پروژه‌ها نشان می‌دهید به علاقه شما به کارهای‌تان پی می‌برد. در رزومه کاری خود راجع به کارآفرینی، مشتری مداری صحبت کنید و همچنین از مدیریت هم‌زمان پروژه‌های مختلف حرف بزنید و مهارت مدیریت زمان عالی خود را به رخ آن‌ها بکشید.

 

۴) آیا در این موقعیت قرارگرفته‌اید که کاری را تا تاریخ توافق شده نتوانید تحویل دهید؟

مطرح کردن این سوال به‌منظور ارزیابی قدرت ارتباط شما با مشتری است. این سوال برای کسانی که دورکار هستند ارتباط با مشتری برای یک فریلنسر یک موفقیت به‌حساب میآید. یک فریلنسر خوب در این موقعیت‌ها باید از قدرت ارتباطی فوقالعادهای برخوردار باشد تا مشتری را قانع کرده باشد. همچنین با این سوال به صداقت شما نیز پی می‌برند.

 

۵) آیا مشتری به ناگهان ارتباط خود را با شما قطع کرده است؟ اگر بله چرا؟

منظور مصاحبه‌گر از این سوال قضاوت کردن شما نیست بلکه به دنبال نحوه توضیح رخداد از طرف شماست. سعی کنید صادق باشید. به جزئیات نپردازید بلکه بر درسی که از این اتفاق یاد گرفته‌اید تأکید کنید. آن‌ها ترجیح می‌دهند شخصی را به استخدام خود درآورند که همیشه قادر باشد از یک تجربه بد درسی بیاموزد.

 

برای تبدیل تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

۶) خارج از کار خود به چه چیزهای دیگری علاقه‌مند هستید؟

هدف از این سوال درک این موضوع است که شما با اعضای تیم شرکت، دارای اشتراکاتی هستید و با فرهنگ تیم تناسب دارید.

گاهی افراد ترجیح می‌دهند در کنار فریلنسر بودن در جایی استخدام شده و کار تمام‌وقت هم داشته باشند. پس از فریلنسر بودن پیدا کردن شغل تمام‌وقت و استخدام شاید با مشکلاتی همراه باشد. به‌طور مثال وقتی در رزومه خود می‌نویسید که طراح و یا گرافیست هستید از شما می‌پرسند پس چرا می‌خواهید با ما کار کنید شما که کار دارید. شاید فکر کنند به سبب کار آزادی که داشتید از این شاخه به آن شاخه می‌پرید و چیزی نشده شرکت آن‌ها را ترک می‌کنید. در این موقع کار شما این است که مصاحبه‌گر را متقاعد کنید که دلایل شما برای شغل تمام‌وقت این است که دوست دارید تیمی کار کنید و از تنها کار کردن خسته شده‌اید. می‌خواهید در اجتماع باشید و ارتباطات اجتماعی داشته باشید و درآمد پایداری هم داشته باشید. به آن‌ها در مورد مهارت‌هایتان بگویید. در مورد تجربیات فریلنسری خود صحبت کنید. تجربیاتی که مربوط به شغلی که به مصاحبه آن دعوت شده‌اید. در مورد مسائل و مشکلات مربوط به تجارت که آن‌ها را از طریق فریلنسری حل کرده‌اید بگویید. همچنین درباره اهمیت ثبات و قرار صحبت کنید. به آن‌ها توضیح دهید که از بودن در یک تیم چقدر خوشحال می‌شوید و لذت می‌برید. در طول مصاحبه به مزایای کار استخدامی نیز اشاره کنید. ازجمله داشتن روزهای تعطیل و بیمه تأمین اجتماعی. می‌توانید بگویید شرکت آن‌ها و پست شغلی پیشنهادی برایتان جذاب بوده است.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5/



:: برچسب‌ها: فریلنسری ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

فریلنسری، شغلی محشر است و اگر در استخدام شرکتی هستید که تمام‌وقت کار می‌کنید و از این وضع خشنود نیستید فریلنسری را همزمان آزمایش کنید؛ اگر کارها بر وفق مراد پیش رفت آن موقع استعفای خود را اعلام کنید و تمام‌وقت به فریلنسری مشغول شوید. اما باید بدانید فریلنسری نیز معایب خاص خود را داراست از جمله:

۱) نبود امنیت شغلی. متأسفانه سفارش کار همیشگی و پایدار نیست و در نوسان است. نمی‌توانید پروژه‌ها، مشتریان و سود همیشگی داشته باشید و درآمد شما نیز بالا و پایین می‌شود و مثل کار استخدامی نیست که از قبل برای حقوق خود برنامه‌ریزی کنید.

۲) نبود تمایز بین ساعت کاری و زمان کارهای شخصی. رئیس خود بودن و دورکاری به این معناست که ساعات کاری خیلی زیادی را صرف کار کنید و کارهای دیگر را تقریبا فراموش کنید.

۳) برداشتن چند هندوانه با یک دست. در کارهای استخدامی شرح وظایف داده شده و شخص می‌داند که این کار فقط مسئولیت اوست و از انجام دادن دیگر کارها سر باز میزند ولی در کار فریلنسی بازاریابی، فروش، تبلیغ و…همه به عهده خودتان است.

۴) انجام نگرفتن پرداخت. فریلنسر بودن به این معنا است که شما خطر صورت نگرفتن پرداخت را به جان می‌خرید و متأسفانه در دنیای فریلنسرها امری متداول است و همیشه از آخر و عاقبت کار خبر ندارید.

۵) بی‌بهره بودن از مزایای استخدام تمام‌وقت. تعطیلی در فریلنسری وجود ندارد. روزی که کار نکنید آن روز درآمدی هم ندارید. بیمه هم نیستید.

 

برای تبدیل تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

کارفرمای فریلنسر کیست؟ مشتریان فریلنسرها چه کسانی هستند؟

هر شرکت نوپای استارتاپی در اوایل کار خود با مشکلاتی از جمله بودجه کم، هزینه‌های زیاد و بازار غیرقابل‌پیش‌بینی روبرو است. فریلنسرها منبعی ارزشمند برای استارتآپ‌ها به شمار می‌روند. این شرکت‌ها به دلیل به‌صرفه بودن و در کنار آن ماهر بودن فریلنسرها، آن‌ها را به استخدام خود درمیآورند. البته انتخاب فریلنسرها برای یک کار تیمی می‌تواند روندی دشوار باشد برای اینکه کارفرمایان تصمیم بگیرند فریلنسری را استخدام کنند تا وی بتواند هر چه سریع‌تر آن‌ها را به اهداف تجاری برساند، پرسش‌های زیر به آن‌ها کمک می‌کند:

 

۱) چرا شرکت‌ها به فریلنسرها نیاز دارند؟

در بیشتر اوقات فریلنسرها از کارمندان تمام‌وقت باصرفه‌تر و سازنده‌تر هستند. آن‌ها فقط برای کاری که انجام می‌دهند پول می‌گیرند و شرکت‌ها مجبور نیستند پول بیمه، پول مرخصی، هزینه سرویس و غیره آن‌ها را پرداخت کنند. فریلنسرها باید کارشان را به نحو احسن انجام دهند تا درآمد کسب کنند و اعتبار و کیفیت کار آن‌ها آینده آن‌ها را تضمین می‌کند.

 

۲) کارفرمایان چگونه فریلنسرها را پیدا می‌کنند؟

یافتن فریلنسرها کمی دشوارتر و پیچیده‌تر است زیرا به عوامل متعددی مثل مهارت‌های موردنیاز، نحوه پرداخت و انعطاف‌پذیری بستگی دارد.

 

– از اطرافیان می‌پرسند

کارفرمایان می‌دانند که بهترین روش یافتن فریلنسرها پرس‌وجو از اطرافیان است. به توصیه‌های آن‌ها عمل می‌کنند، چون مطمئن‌تر هستند.

 

– به اینترنت مراجعه می‌کنند

دو روش برای پیدا کردن فریلنسر از طریق اینترنت وجود دارد. اولین روش، استفاده از وب‌سایت‌هایی است که برای معرفی فریلنسرها طراحی شده‌اند. این وب‌سایت‌ها فنون متعددی برای یافتن مناسب‌ترین شخص مثل به مناقصه گذاشتن کار و دادن پیشنهادات، به کار می‌برند. دومین روش، مراجعه به رسانه‌های اجتماعی است که فریلنسرها خودشان را در آن‌جا تبلیغ کرده‌اند.

 

منبع

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5/:



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

سایت‌های بسیاری هستند که می‌توانید با سرچ ساده در گوگل آن‌ها را پیدا کنید.

از کجا شروع کنیم؟

 

  • تقاضای جامعه را در نظر بگیرید. درست است که علاقه شما مهم است و باید از کارتان لذت ببرید ولی تحقیقی انجام دهید و ببینید کدام خدمات تقاضای زیادی دارد.
  • برندینگ شخصی خود را جدی بگیرید. با اینکه تنها کار می‌کنید ولی باید از خود یک برند بسازید- از طریق رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ خود شخصیت متخصص و کاربلدی از خود ارائه دهید.
  • نمونه‌های کاری خود را به نمایش بگذارید. کارفرماها خیلی مایل‌اند تا با تجربیات قبلی شما آشنا شوند؛ بنابراین کارهایتان را هوشمندانه انتخاب کنید تا از این طریق شهرت زیادی کسب کنید.
  • کار درست را انتخاب کنید. کارفرماها همانند مصاحبه‌های استخدامی حضوری دوست ندارند مهارت شما با نیازهای آنان هماهنگی نداشته باشد.

 

برای امروز تاریخ چندم است می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

برای فریلنسر شدن چه مراحلی را باید بپیمایید؟

در اینجا به شش گام برای فریلنسر شدن اشاره می‌کنیم:

 

۱) تایپ کنید. طراحی کنید. خلق کنید

هر کاری در نظر دارید انجام بدهید آن کار را انجام بدهید و زیاد انجام بدهید. به‌طور مداوم باید محتوا تولید کنید. بگذارید بهترین نمونه‌کارتان سایت خودتان باشد. درست است پولی بابت این کار به شما پرداخت نمی‌شود ولی استعداد شما را نمایان می‌کند. پس بهترین تجربه کاری، صفحه خود شماست.

 

۲) وب‌سایت یا وبلاگ خود را ایجاد کنید

پس از تایپ و طراحی محتوای عالی و با کیفیت بالا، نوبت به ارائه آن از طریق وبلاگ یا وب‌سایت است. بگذارید تمام دنیا آن را ببیند. از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و…) آن را تبلیغ کنید.

 

۳) قیمت‌های خود را تعیین کنید

رایگان کار نکنید. به کارتان ارزش دهید. می‌توانید به فریلنسرهای دیگر مراجعه کرده و نرخ‌های تعیین‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. اگر نرخ ارزان‌تری بدهید شاید مشتری به کیفیت کار شما شک کند.

 

۴) به شغل‌ فریلنس‌ها نظر بیندازید

تقاضای بازار را در نظر بگیرید. ببینید چقدر به کار شما نیاز دارند. به شرکت‌های استارتاپ و نوپا نگاهی بیندازید. مواظب مشتریانی که نمی‌خواهند دستمزدی پرداخت کنند باشید. چون بیشتر کارهای فریلنسی پروژه‌های کوتاه‌مدت است.

 

۵) پس از ارائه دادن چند کار خود را تبلیغ کنید و برای کار خود بازاریابی کنید.

در صورت امکان، رضایت مشتریان را منعکس کنید و کار جدیدی را که انجام داده‌اید به نمونه کار خود بیفزایید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5/



:: برچسب‌ها: فریلنسری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

فین‌تک علاوه بر خدمت رسانی به کارها، می تواند به اشخاص نیز کمک رسانی کند. یعنی با کاربران نهایی ارتباط مستقیمی دارد. در واقع بیشترین استفاده کننده از فین تک شغل های کوچک یا تازه تاسیس می باشند که باید علاوه بر سرعت عمل بالا، هزینه های مالی خود را کاهش دهند، مانند فروشگاه های اینترنتی کوچک. در واقع کاربران با استفاده از آن در زمان خود صرفه جویی می کنند. البته برای کسب و کارهای بزرگ و ارتباط بین آنها نیز استفاده می شود. مثلا چنانچه شما جهت پیدا کردن خانه ای با بهترین قیمت در اینترنت سرچ می کنید، به گونه ای از خدمات فین تک استفاده کرده اید.

 

فین تک در ایران:

مانند سایر کشورهای دیگر در ایران هم از این فین تک ها در کارهایی همچون: پرداخت بیمه، تامین مالی جمعی، ارزهای رمزگذاری شده و …. استفاده میشود. قانون گذاری مهم ترین چالشی است که فین تک ها در ایران با آن مواجه اند. زیرا در سال 96 توسط دادستانی، تعدادی از استارت آپ ها فیلتر شدند که مجددا بعد از پیگیری هایی، رفع فیلتر شدند.

 

استفاده از ارسال فکس آنلاین برای سازمان ها و افزایش راندمان کاری آن ها پیشنهاد می شود.

 

دلایل اهمیت فین تک:

امروزه یادگیری و قابل دسترس بودن تکنولوژی، سبب تغییر رفتار کاربران شده، و گوشی های هوشمند جز جدایی ناپذیر آنها شده است و سعی می کنند که بیشتر کارهای خود را از طریق این گوشی‌ها و با چندین حرکت ساده، انجام دهند.

شانس موفقیت خدماتی با این گوشی ها بسیار بالا رفته، از جمله خدمات بانکی که کارآمدتر شده اند. به این گونه که برای انجام یکی از عملیات بانکی که باید حداقل یک ساعت از زمان خود را صرف رفت و آمد به شعب بانک کنید، با استفاده از گوشی هوشمند و با سرعت بالا به انجام عملیات خود می پردازید.

 

مزایای فین تک:

  • سرعت و راحتی: چون محصولات فین تک به ‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند و پس بهره ای که مصرف‌کنندگان می برند، دسترسی آسان تر و سریع ‌تر آن است.
  • انتخاب وسیع: با انتخاب از میان حجم وسیعی از محصولات و ارسال آن بدون درنظر گرفتن موقعیت مکانی خریدار، یکی از مزیت های این شرکت هاست.
  • معاملات ارزان‌تر: چون این شرکت ها احتیاجی به سرمایه گذاری در یک شعبه یا شبکه را ندارند، پس خریداران محصولات با قیمت های پایین تری نسبت به سایر شرکت ها مواجه می شوند.
  • محصولات شخصی‌تر: وجود تکنولوژی در این شرکت‌ها به آنها در جمع آوری و ذخیره اطلاعات بیشتر در خصوص مشتریان، کمک می کند، تا آنها با کمک این اطلاعات، بتوانند خدمات بهتر و شخصی تری به مشتریان خود بدهند.

منبع»

https://blog.yar.cloud/%d9%81%db%8c%d9%86-%d8%aa%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

استاندارد هایی در حسابداری وجود دارند که هنوز با آنها با مشکل مواجه هستیم و در کار خلل وارد می نمایند مانند استاندارد های 28 در بخش اندوخته و 4 در بخش ذخایر مالی، بدهی ها و دارایی های احتمالی که از سال 95 تا کنون اجرایی نشده اند.

همچنین استاندارد شماره 17 بخش قرارداد های بیمه و… که باید برای آنها چاره ای اندیشید که در این خصوص باید نگاه ویژه ای به بلاک چین و آمیختن آن با حسابداری انداخت.

 

استفاده از ارسال فکس آنلاین برای سازمان ها و افزایش راندمان کاری آن ها پیشنهاد می شود.

 

استفاده از فناوری در حسابرسی:

با توجه به وضعیت کنونی حسابرسی در ایران، در حال حاضر بیش از 12 هزار نفر در بخش خصوصی و دلتی در حسابرسی مشغول به کار هستند که درآمد آنها در سال گذشته حدود 8700 میلیارد ریال معادل 2.1 میلیارد دلار بوده است که این در حالی است این میزان در سال 2018 در دنیا حدود 507 میلیارد دلار بوده است که این مبلغ نشان دهنده ارزیابی و تجدید نظر در حسابرسی و حسابداری می باشد.

 

حسابداری و بلاک چین:

بلاک چین یک پایگاه داده بر اساس فناوری دفاتر می باشد که با استقرار آن یم سیستم ایمن در درون شبکه در دسترس قرار می گیرد. این پایگاه نیازی به مدیر ندارد و با توجه به قواعد خاص طراحی و به روز رسانی می گردد.

بلاک چین دارای یک نوع سیستم خود حسابرس می باشد که بر اساس آن تمامی تراکنش ها با هم تطبیق داده می شوند.

این ویژگی بلاک چین باعث شده است که به عنوان یک راه حل برای گزارشگری های مالی از سوی اتحادیه اروپا معرفی گردد. همچنین بلاک چین می تواند به سادگی به تایید روند حسابداری آنلاین و اعتبار سنجی بپردازد که در حسابداری بسیار مهم و مد نظر می باشد.

از جمله کار هایی که می توان با بلاک چین در حسابداری به آسانی انجام داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:



:: برچسب‌ها: حسابداری امور مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

بدیهی است برای کشور های انگلیسی زبان باید از رزومه ی انگلیسی استفاده کنید و برای سایر کشور ها باید فرم خام رزومه ای به زبان همان کشور تهیه کنید. اما با این حال اگر برای شغل های بین المللی (مشاوره، زنجیره تامین و غیره) می خواهید درخواست کار دهید و یا این که شرکت موردنظر در کشور انگلیسی زبان قرار ندارد اما شرکت مادر و اصلی در امریکا یا انگلستان است می توانید از رزومه ای به زبان انگلیسی استفاده کنید.
البته برای کشورهای هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوییس و کشورهای حوزه اسکاندیناوی (سوئد ، دانمارک ، نروژ ، ایسلند ، جزایر فارو) نیز رزومه انگلیسی قابل قبول است و می توانید رزومه کاری خود را به زبان انگلیسی بنویسید و برای آن ها ارسال کنید.
دقت داشته باشید که مهارت های زبان به شدت ارزشمند بوده و برای کارفرمایان بسیار با اهمیت و با ارزش است. پس حتماً هنگام نوشتن رزومه برای مهاجرت به کشورهای اروپایی حتماً هر زبانی که آشنایی یا تسلط دارید را در رزومه خود بنویسید.

 

بخش پروفایل (درباره من) در رزومه مهاجرت کاری به اروپا

در بخش درباره من مهم ترین و شاخص ترین دستاوردهای خود در گذشته و همین مقداری راجع به اهداف خود توضیح دهید. فقط به خاطر داشته باشید که بخش درباره ی من رزومه باید مختصر و مفید باشد و نباید بیش از 4 خط شود. در واقع بخش درباره من خلاصه ای از جذاب ترین و مهم ترین و شاخص ترین اطلاعات رزومه شما است.

کارفرما با خواندن یک درباره ی من جذاب و مختصر، ضمن این که شناخت کلی از شما به دست می آورد به خواندن تمامی رزومه شما ترغیب خواهد شد. پس در این قسمت از نوشتن کلمات عمومی و بی فایده ای هم چون پرتلاش، صادق، سخت کوش، علاقه مند به کار تیمی اجتناب کنید و این بخش مهم فرم خام رزومه را با فکر و حوصله کافی بنویسید.
در رزومه های فرانسوی مرسوم است که یک تیتر با عنوان شغلی که درخواست داده اید برای بخش درباره ی من قرار دهید تا کارفرما راحت تر متوجه شود که شما برای کدام موقعیت شغلی اپلای کرده اید.

 

استفاده از ارسال فکس اینترنتی و... برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

مهارت های کلیدی رزومه برای اپلای در اروپا

برای شرکت های انگلیسی چیزی مهم تر از مهارت های تجربی و آن مهارت هایی که در طی کار به دست آورده اید نیست. در بخش های قبلی گفتیم که بخش سوابق شغلی از سایر بخش ها اهمیت بیشتری دارد و باید قبل از همه و در بالای برگه رزومه نوشته شود، اما اگر مهارت های خیلی کلیدی و ویژه ای دارید می توانید برای تجاری تر شدن رزومه تان 3 تا 5 عدد از آن ها را در یک لیست نشانه دار و بالاتر از بخش سوابق شغلی بنویسید.

 

سوابق شغلی در رزومه مهاجرت کاری به اروپا

همان طور که قبلاً اشاره کردیم، مهارت هایی که در محیط کار به دست آورده اید خیلی با ارزش هستند، پس در رزومه خود آن ها را خیلی مهم جلوه دهید. در ضمن برای هر جایگاه شغلی که داشته اید از افعال ماضی استفاده کنید و همیشه بر مهارت ها و توانمندی های خود تاکید کنید و سعی کنید آن ها را به شغلی که برای آن اپلای کرده اید، ربط دهید. حتی اگر در یک فروشگاه یا یک رستوران کار می کردید و فعالیت تیمی داشته اید به فعالیت گروهی خود اشاره کنید و کار خود را قدرتمند و بهتر جلوه دهید مثلا این طور بنویسید «ارائه خدمات کیفی به مشتریان و رسیدگی به شکایت آن ها».
کارهای مالی شامل مهارت های حل مسئله و تحلیلی هستند، پس اگر در حوزه ی مالی کار مشغول به کار هستید و می خواهید برای شغلی در زمینه مالی اپلای کنید و رزومه بنویسید حتماً بر روی این مهارت ها تمرکز کنید.
اگر در زمینه کارهای تجاری و فروش فعالیت می کنید باید تمرکز خود را بر روی مهارت های گفتگو و مذاکره خود تمرکز کنید.

 

بخش تحصیلات رزومه کاری در اروپا

برای نوشتن رزومه برای اپلای در انگلیس و اروپا در رزومه کاری خود با توجه به سطح تحصیلات خود، از بالاترین و آخرین مدرک تحصیلی شروع به نوشتن سوابق تحصیلی خود در رزومه کنید. در رزومه های ساخته شده توسط کاربران سایت رزومه ساز انگلیسی و فارسی  تعداد قابل توجهی از افراد کارجو ترتیب زمانی را در بخش تحصیلات خود رعایت نمی کنند و از پایین ترین مقطع شروع به نوشتن بخش تحصیلات در رزومه ی کاری خود می کنند.

در صورتی که شما حتماً باید هم به لحاظ ارزش مدرک تحصیلی و هم به دلیل قانون ترتیب زمانی معکوس در رزومه نویسی از آخرین و بالاترین مقطع تحصیلی خود شروع به پر کردن بخش سوابق تحصیلی رزومه برای اپلای در اروپا کنید.
البته اگر می خواهید برای کشور انگلستان اپلای کنید نیازی به نوشتن تمامی مقاطع تحصیلی در بخش تحصیلات رزومه کاری خود ندارید. در رزومه نویسی برای اپلای در کشور انگلیس باید تنها سابقه و اطلاعات آخرین مقطع تحصیلی خود را بنویسید. مثلاً اگر مدرک دکتری دارید نیازی به نوشتن سوابق ارشد و کارشناسی خود در رزومه ندارید و این برای کارفرما انگلیسی قابل قبول است ولی اگر مدرک کارشناسی تنها مدرک دانشگاهی شما است آن را در رزومه کاری خود برای اپلای در انگلستان بنویسید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

به همان علتی که نباید در رزومه ی کاری برای کشور انگلیس و امریکا عکس خود را قرار دهیم، مجاز به نوشتن اطلاعات شخصی خود در رزومه نیستیم و این کار برای کارفرمایان امریکایی و انگلیسی مهاجرت کاری به امریکا و انگلستان اقدام به نوشتن رزومه ی حرفه ای کنید و با این رزومه از آن ها وقت مصاحبه کاری گرفته و در نهایت در کمترین زمان و خیلی سریع و فوری استخدام شوید، از نوشتن اطلاعات شخصی خود از جمله سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل (مجرد/متاهل)، تعداد فرزندان، ملیت به شدت اجتناب کنید.
اما راجع به سایر کشورهایی اروپایی می توانید در ساخت رزومه کاری برای مهاجرت به این کشورهای اروپایی (مثل اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه) می توانید اطلاعات شخصی خود مانند سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل (مجرد/متاهل)، تعداد فرزندان، ملیت را در رزومه کاری تان بنویسید.

 

محتوا و ساختار رزومه برای مهاجرت به اروپا و انگلستان

در رزومه کاری برای کشور انگلیس سوابق کاری بر سایر بخش های رزومه برتری دارد و باید حتماً اولین قسمت رزومه تان بخش سوابق شغلی باشد. در ضمن برای نوشتن اطلاعات خود در بخش سوابق شغلی باید از آخرین شغلی که داشته اید یا دارید، شروع کنید و به ترتیب زمانی معکوس سوابق کاری قدیمی تر را بنویسید. بعد از این که بخش سابقه کاری را تکمیل کردید، بخش تحصیلات و بعد از آن مهارت ها و گواهینامه ها را بنویسید.

استفاده از فکس اینترنتی رایگان و... برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

اما در رزومه نویسی برای مهاجرت کاری و پیدا کردن کار در کشورهایی هم چون آلمان و فرانسه، سوابق تحصیلی باید به عنوان اولین بخش در رزومه نوشته شود.
در ضمن اگر می خواهید برای کار در آلمان رزومه بنویسید به این نکته توجه کنید که کارفرما از شما شواهد و مدارکی برای اثبات آن چه در رزومه خود نوشته اید می خواهد. پس برای این که بتوانید نظر کارفرمای آلمانی را جلب کنید و بتوانید به راحتی در کشور آلمان کار پیدا کنید یک کپی از تمامی مدارک تحصیلی که در رزومه ذکر کرده اید، یک کپی از گواهینامه ی دوره هایی که گذرانده اید و همین طور توصیه نامه و رضایت نامه هایی که از کارفرمایان قبلی خود دریافت کرده اید را به برگه رزومه خود پیوست کنید و برای کارفرمای آلمانی ارسال کنید.

اما بر خلاف کشور آلمان اگر می خواهید برای کارفرمایی در کشور انگلستان رزومه و نامه درخواست کار ارسال کنید، نیازی به ارسال تمامی این مدارک در مرحله درخواست کار و ارسال رزومه نیست و کارفرما این مدارک را در مصاحبه کاری از شما خواهد گرفت و بررسی خواهد کرد.
ساختار و محتوای شما به کاری که درخواست می دهید وابستگی زیادی دارد، اما چه کسی گفته که باید از یک برگه ساده و معمولی A4 برای رزومه خود استفاده کنید و خیلی خشک و رسمی سوابق شغلی، تحصیلات، دستاوردها و افتخارات و مهارت ها را زیر هم بنویسید؟

رزومه خود را از صف رزومه های معمولی و کسل کننده جدا کنید و یک رزومه ی شاخص و متفاوت بنویسید تا بتوانید به چشم کارفرما بیایید و شانس استخدام خود را بالا ببرید. خودتان و رزومه تان را شاخص کنید. این که بتوانید یک چهره و شخصیت خاص و متفاوت باشید، از داشتن یک معرف و آشنا در آن شرکت برای شما مفید تر خواهد بود. اگر می خواهید از شرکت های اروپایی که برای آن ها رزومه ارسال می کنید با شما تماس بگیرند و به راحتی و به سرعت و خیلی فوری و آسان استخدام شوید، رزومه ای متمایز (چه از نظر قالب و ساختار و چه از نظر محتوا) بنویسید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%9f/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

بایدها و نبایدهای رزومه انگلیسی برای سفارت کانادا

اگر تصمیم به مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی دارید، در قدم اول باید یک رزومه انگلیسی حرفه ای برای سفارت کانادا آماده کنید. ممکن است به این رزومه به چشم یک مدرک عادی در میان سایر مدارک خود نگاه کنید، اما در واقع مهم ترین و اصلی ترین گام برای موفقیت در مهاجرت کاری و تحصیلی به کانادا نوشتن یک رزومه ی است.

پس تا زمانی که یک رزومه سفارشی و حرفه ای و هدفمند نداشته باشید و نتوانید خودتان و توانمندی ها و دستاوردهای تان را به خوبی در آن ارائه دهید، اصلا تفاوتی نخواهد کرد که به چه میزان تجربه کاری، مهارت، توانمندی، مقالات علمی چاپ شده و سوابق تحصیلی درخشان و موفق داشته باشید. پس قبل از شروع نگارش رزومه، باید به طور کامل از اهمیت رزومه و تاثیر آن برای یک مهاجرت موفق مطلع باشید. اما چه رزومه ای برای سفارت کانادا مناسب است؟ آیا قوانین کلی و عمومی رزومه نویسی را می دانید؟ آیا می دانید قوانین و استانداردهای یک رزومه کانادایی شامل چه مواردی است؟

 

  شما می توانید برای تاریخ آنلاین امروز  از تقویم آنلاین یار استفاده کنید.

 

نوشتن رزومه برای سفارت کانادا با بهترین رزومه ساز انگلیسی یا سفارش و خرید رزومه انگلیسی برای سفارت کانادا؟

دقت داشته باشید که برای نوشتن یک رزومه کاری یا رزومه تحصیلی برای سفارت کانادا هیچ نکته ی مبهم و دشواری وجود ندارد و به راحتی می توانید با مطالعه مقالات سایت رزومه ساز و حرفه ای و با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین رزومه ساز  انگلیسی رایگان و در زمانی کوتاه رزومه ی خود برای سفارت کانادا را بنویسید. اما برای سفارت کانادا یا هر کشور دیگری یک سری استاندارد های محلی و مخصوص همان کشور وجود دارد که باید در رزومه نویسی برای سفارت به آن توجه کرد. پس در صورتی که مقالات سایت را به دقت مطالعه کنید می توانید قوانین و اصول کلی رزومه نویسی را فرا بگیرید و در این مقاله و همین طور در مقاله ی چگونه برای مهاجرت به کانادا رزومه بنویسیم؟ ضمن آشنایی مختصر با قوانین رزومه نویسی، استاندارد های رزومه نویسی برای کانادا و قواعد نوشتن یک رزومه ی برای کانادا را فرا خواهید گرفت و نیازی به صرف هزینه بابت نوشتن یک رزومه کاری انگلیسی یا فارسی نیست. البته در صورتی که زمان شما محدود است و فرصت نگارش رزومه خود برای کانادا را ندارید می توانید از تیم تخصصی رزومه نویسی در این زمینه مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%81%d8%a7/



:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

سیستم ها و نرم افزار های جدید حسابداری آنلاین که توانایی صدور انواع فاکتور را دارند، این کار را ساده کرده اند. به همین علت می توان با استفاده از این نوع نرم افزار ها، فاکتور ها را به صورت اتوماتیک تهیه و چاپ نمود.

به طور کلی می توان در نرم افزار حسابداری رایگان انواع فاکتور را صادر نمود از جمله:

  • فاکتور های فروشگاهی
  • فاکتور رسمی
  • پیش فاکتور ها
  • فاکتور های غیر رسمی
  • فاکتور های انبار
  • فاکتور های شخصی
  • فاکتور های نمایشی

 

فاکتور صوری و نحوه شناسایی آنها:

علی رغم این که فاکتور های صوری و صدور آنها غیر قانونی می باشد، هنوز هم بنگاه هایی وجود دارند که از آنها استفاده می کنند.

این موضوع پر خطر می باشد و سازمان مالیاتی به راحتی فاکتور های صوری را تشخیص می دهند.

 

راه های تشخیص فاکتور صوری:

  • بررسی و کنترل فروشندگان کالا و خدمات
  • شناسایی صحت شناسه ملی
  • بررسی اعتبار گواهی ارزش افزوده
  • تطابق تناسب بین کالا و خدمات ارایه شده در فاکتور با فعالیت صادر کننده
  • بررسی و کنترل اسناد حمل بار مثل بیجک و بارنامه
  • بررسی مستندات پرداخت، مثل چک های بانکی، فیش های واریزی و دیگر اسناد مالی

حسابداری

پرسش و پاسخ متداول در مورد فاکتور خرید و فروش:

 

فاکتور خرید و فروش چیست؟

فاکتور و ثبت خرید و فروش در سندهای حسابداری بسیار پرکاربرد می باشد و در سازمان های فعالیت اقتصادی کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چند نوع فاکتور در حسابداری وجود دارد؟

فاکتورهای دریافتی به دو بخش فاکتور هزینه برای ثبت هزینه های ایاب و ذهاب، پذیرایی، مصارف و ملزومات و فاکتور اقلامی برای فاکتور خرید می باشد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%81%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/



:: برچسب‌ها: سیستم آنلاین فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

معمولا ساعت کاری کمک حسابدار بین ساعات 8 صبح تا 16 می باشد. هر چند این شرایط کلی است و بسته به کار شرکت متفاوت می باشد. برای مثال ممکن است در پایان سال مالی کمک حسابدار مجبور شود مدت زمان بیشتری کار کند تا بتواند کارهای شرکت را پیش ببرد. در کل می توان گفت این شغل به گونه ای است که معمولا به شکل تمام وقت است اما افرادی که خیلی حرفه ای هستنند ممکن است این مساله را نپذیرفته و به صورت پاره وقت این کار را انجام دهند.

 

     استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، ارسال فکس اینترنتی و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

محیط کاری:

کمک حسابداری به دو طریق امکان پذیر است. اگر کمک حسابدار نسبت به انتظاراتی که شرکت از او دارد توانایی لازم را داشته و بتواند آن ها را برطرف نماید می تواند به صورت دورکار با شرکت کار کند و اگر در این زمینه خیلی مهارت نداشته باشد می تواند وارد شرکت شده و به کمک حسابدار روش کار را فرا بگیرد و در شرکت های بزرگ به عنوان کمک حسابدار فعالیت نماید.

 

وظایف یک حسابدار که کمک حسابدار لازم است نسبت به آن آگاهی داشته باشد:

یک حسابدار دارای وظایفی است که لازم است هر کس که قصد دارید در این زمینه فعالیت کند قبل از ورود به کار نسبت به آن ها آگاهی داشته باشد تا بتواند رضایت کارفرما را به دست آورده و به علاوه مورد سو استفاده قرار نگیرد و وظایفی که به شغل او ربطی ندارد به او نسبت داده شود. در ادامه به صورت مختصر مهم ترین وظایف را مرور خواهیم کرد.

 

1. وظایف عادی

یکی از ابتدایی ترین وظایفی که کمک حسابدار باید آن را بپذیرد آشنایی با اصول اولیه حسابداری رایگان و انجام محاسبات است. برای مثال یک کمک حسابدار باید بتواند حقوق کارکنان را محاسبه نموده و درآمد و هزینه های شرکت را محاسبه و ثبت نماید.

 

2. وظایف تکنیکی

این قسمت بیشتر به قسمت مدیریت حسابداری مربوط می شود و در بر گیرنده بودجه بندی شرکت است. برای مثال فرایندهایی مانند اندازه گیری، شناسایی، سنجش، تفسیر و تحلیل در این دسته قرار می گیرند.

 

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مژده

برای کمک حسابدار وظایف دیگری نیز تعیین کرده اند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. ثبت کردن اسناد تکراری و ساده در قسمت های درآمد، هزینه و فروش
  2. داشتن فعالیت در زمینه ثبت حضور و غیاب پرسنل برای محاسبه حقوق، بیمه و …
  3. ماهیانه لیست بیمه را به سازمان تامین اجتماعی تحویل دهد.
  4. پیگری برخی از مسائل مربوط به امور مالیاتی
  5. دارا بودن دانش و تجربه لازم
  6. توانایی کار با کامپیوتر
  7. آشنایی با آفیس و در صورت لزوم نرم افزار حسابداری آنلاین زیرا این نرم افزارها می توانند کمک بسیار زیادی به او کنند.
  8. داشتن تسلط کامل به قوانین مالیاتی کشور
  9. داشتن تسلط کامل به اصول کار و کاریابی و قوانین بیمه
  10. داشتن روابط عمومی بالا
  11. توانایی در ساختن رزومه و مستند سازی

 

 

صلاحیت های یک کمک حسابدار:

یک کمک حسابدار باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اگر شخصی بخواهد وارد کار کمک حسابداری شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر تمایل دارید بدانید با ما همراه باشید.

 

     استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، ارسال فکس اینترنتی و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

1- تحصیلات

داشتن تحصیلات یکی از صلاحیت هایی است که برای هر شغلی ضروری می باشد زیرا شخص لازم است در مورد کاری که می خواهد انجام دهد دانش و اطلاعات لازم را داشته باشد. پس یک کمک حسابدار یا باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشد و یا دوره حسابداری تحت وب در مراکز معتبر را گذرانیده باشد تا توانایی لازم را در این زمینه کسب کند. برخی به عنوان دستیار کمک می کنند که لازم نیست الزاما لیسانس حسابداری داشته باشند. گاهی ممکن است اشخاصی تحصیلات حسابداری نداشته باشند اما توسط یک حسابدار آموزش دیده و به عنوان کمک حسابدار به او کمک کنند.

 

2- تجربه کافی

کمک حسابدار معمولا در کارها به حسابدار کمک می کند و کارها باید تحت نظر حسابدار باشد. کارفرمایان تمایل دارند کسی را به عنوان حسابدار انتخاب کنند که شناخت نسبی نسبت به این شغل داشته باشد و اگر تجربه کوتاهی نیز در این زمینه داشته باشد به شما کمک بسیار زیادی خواهد نمود زیرا در پیشرفت کار و افزایش سرعت این مساله بسیار تاثیرگذار است. البته نا امید نشوید این مورد بیشتر برای شرکت های بزرگ است و شرکت های کوچک معمولا انتظار تجربه کاری از شما ندارند.

 

3- مهارت

یکی دیگر از معیارهایی که می تواند در انتخاب شغل یک حسابدار اثرگذار بوده و او را سریع تر به شغل دلخواهش برساند داشتن مهارت است. یک کمک حسابدار باید علم ریاضی خوبی داشته و بتواند به حسابدار در محاسبات دقیق کمک کند.

از دیگر مهارت ها می توان به آگاهی در مورد قوانین مالیاتی کشور اشاره نمود. همچنین اگر شخص به گونه ای باشد که بتواند دو یا چند کار را به طور همزمان انجام دهد می تواند به عنوان کمک حسابدار موفق شود. همچنین داشتن مهارت تشخیص این که چه کاری مهم تر است و زودتر باید انجام گیرد می تواند به کمک حسابدار کمک کند.

کمک حسابدار باید بتواند برخی کارها را به طور مستقل انجام دهد و همیشه وابسته به حسابدار نباشد. برای موفقیت در این شغل داشتن مهارت حل مساله بسیار ضروری می باشد. همچنین لازم است این شخص مهارت ارتباطی داشته باشد. کمک حسابدار لازم است به شغلش علاقه داشته و آن را با اشتیاق انجام دهد.

همچنین باید قابل اعتماد باشد و حسابدار و کارفرما به او اعتماد داشته باشند. اگر به عنوان یک کمک حسابدار دانش نرم افزاری کافی داشته باشید این مساله در ایجاد اشتغال برای شما بسیار موثر واقع خواهد شد و می تواند شما را به عنوان یک کمک حسابدار امروزی وارد شرکت های بزرگ تر کند.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1/



:: برچسب‌ها: حسابداری امور مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()