زمان کاری کمک حسابدار:
نوشته شده توسط : مژده

معمولا ساعت کاری کمک حسابدار بین ساعات 8 صبح تا 16 می باشد. هر چند این شرایط کلی است و بسته به کار شرکت متفاوت می باشد. برای مثال ممکن است در پایان سال مالی کمک حسابدار مجبور شود مدت زمان بیشتری کار کند تا بتواند کارهای شرکت را پیش ببرد. در کل می توان گفت این شغل به گونه ای است که معمولا به شکل تمام وقت است اما افرادی که خیلی حرفه ای هستنند ممکن است این مساله را نپذیرفته و به صورت پاره وقت این کار را انجام دهند.

 

     استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، ارسال فکس اینترنتی و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

محیط کاری:

کمک حسابداری به دو طریق امکان پذیر است. اگر کمک حسابدار نسبت به انتظاراتی که شرکت از او دارد توانایی لازم را داشته و بتواند آن ها را برطرف نماید می تواند به صورت دورکار با شرکت کار کند و اگر در این زمینه خیلی مهارت نداشته باشد می تواند وارد شرکت شده و به کمک حسابدار روش کار را فرا بگیرد و در شرکت های بزرگ به عنوان کمک حسابدار فعالیت نماید.

 

وظایف یک حسابدار که کمک حسابدار لازم است نسبت به آن آگاهی داشته باشد:

یک حسابدار دارای وظایفی است که لازم است هر کس که قصد دارید در این زمینه فعالیت کند قبل از ورود به کار نسبت به آن ها آگاهی داشته باشد تا بتواند رضایت کارفرما را به دست آورده و به علاوه مورد سو استفاده قرار نگیرد و وظایفی که به شغل او ربطی ندارد به او نسبت داده شود. در ادامه به صورت مختصر مهم ترین وظایف را مرور خواهیم کرد.

 

1. وظایف عادی

یکی از ابتدایی ترین وظایفی که کمک حسابدار باید آن را بپذیرد آشنایی با اصول اولیه حسابداری رایگان و انجام محاسبات است. برای مثال یک کمک حسابدار باید بتواند حقوق کارکنان را محاسبه نموده و درآمد و هزینه های شرکت را محاسبه و ثبت نماید.

 

2. وظایف تکنیکی

این قسمت بیشتر به قسمت مدیریت حسابداری مربوط می شود و در بر گیرنده بودجه بندی شرکت است. برای مثال فرایندهایی مانند اندازه گیری، شناسایی، سنجش، تفسیر و تحلیل در این دسته قرار می گیرند.

 

 

منبع:
https://blog.yar.cloud/%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1/





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: