نوشته شده توسط : مژده

از آنجایی که حسابداری نیاز شدیدی به فناوری های جدید دارد، برای بقای خود در دنیا باید پا به عرصه گذاشته و استاندارد های حسابداری را به فناوری های جدید اطلاعاتی مجهز نمود.

تمامی رشته های علمی که در طول تاریخ پیشرفت زیادی داشته اند، این پیشرفت را از ترکیب با سایر رشته ها کسب نموده اند که علم حسابداری آنلاین از این موضوع فاصله گرفته است و زمان آن فرا رسیده است که باید حسابداری به سرعت خود را با سایر رشته ها تلفیق دهد.

یک حسابدار خوب و موفق به حسابداری اطلاق می شود که در روند توسعه تلاش کند و با مدیریت، اقتصاد و فناوری اطلاعات آشنایی کامل داشته باشد.

در سیستم های خدماتی مانند بیمه ها، بانک و بورس و… که با دیتا های بزرگ در ارتباط هستند، نمی توان آنها را با حسابداری قدیمی پردازش نمود و بایستی تحلیل داده ها را با نمونه گیری انجام داد که این روش ناقص می باشد و باید در آن تغییر ایجاد نمود.

در حال حاضر حدود 115 شرکت استارت آپی در بیمه مشغول فعالیت هستند که 13 شرکت آنها از شرکت های بیمه قدیمی بیشتر فعالیت می کنند به طوری که گردش مالی این استارت آپ ها بسیار بالا تر از سایر شرکت های بیمه است و تحول بزرگی را در عرصه بیمه به وجود آورده است که در این راستا نیاز است نگرش حسابداران آنها تغییر و تحول یابد.

  استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری،ارسال فکس از طریق اینترنت و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

حسابداری شرکت ها

حسابداری و مشکل آن در دانشگاه ها:

استاندارد هایی در حسابداری وجود دارند که هنوز با آنها با مشکل مواجه هستیم و در کار خلل وارد می نمایند مانند استاندارد های 28 در بخش اندوخته و 4 در بخش ذخایر مالی، بدهی ها و دارایی های احتمالی که از سال 95 تا کنون اجرایی نشده اند.

همچنین استاندارد شماره 17 بخش قرارداد های بیمه و… که باید برای آنها چاره ای اندیشید که در این خصوص باید نگاه ویژه ای به بلاک چین و آمیختن آن با حسابداری انداخت.

مبنع:

https://blog.yar.cloud/%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/





:: برچسب‌ها: حسابداری امور مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: