دانشگاه های برتر حسابداری در دنیا
نوشته شده توسط : مژده

اگر به دنبال تحصیل در رشته برنامه حسابداری و امور مالی در یک دانشگاه برتر بین المللی هستید بهتر است که فهرست رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان بر اساس معیار های QS را بررسی کنید.

زیرا آن رتبه بندی 200 دانشگاه برتر دنیا را بر اساس روش شناسی نشان می دهد که اعتبار کارفرما و اعتبار علمی را در نظر می گیرد.

 

دانشگاه های برتر دنیا برای حسابداری و امور مالی:

قابل ذکر است که دانشگاه های زیر 50 در محدوده ها رتبه بندی شدند (یعنی 100- 51) و بنابراین ما مقاله را با بررسی دانشگاه هایی شروع می کنیم که در بین 100 دانشگاه برتر از رتبه 150- 101 ارتقا پیدا کرده اند.

 

دانشگاه هیتوتسو باشی:

دانشگاه هیتوتسو باشی ژاپن، نخستین دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که رتبه خود را ارتقا داده است که یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در توکیو می باشد که مرکز علوم اجتماعی است.

هیتوتسو باشی برنامه آموزشی خود را از دانشکده مدیریت بازرگانی به عنوان “علوم اجتماعی کاربردی از کسب و کار تجاری و بازار ها” توضیح می دهد و برنامه های آن دانش تئوری را در زمینه مدیریت، حسابداری، بازاریابی و امور مالی برایتان فراهم می کند و چشم انداز بین المللی مورد نیاز برای نقش های رهبری در ژاپن و فراتر از آن را ارائه می کند.

 

  استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، دبیرخانه آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

دانشگاه RMIT:

دانشگاه RMIT (آرمیت) نیز بزرگ ترین دانشگاه استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر حسابداری و امور مالی است که پیشرفت های زیادی در امتیازات آن برای شاخص های مختلف مورد استفاده جهت دست یابی به این رتبه بندی ها ایجاد کرده است.

برنامه های حسابداری RMIT بسیار دقیق هستند و با داده های ورودی صنعتی توسعه یافته اند و برای آماده سازی دانشجویان به عنوان نیروی کاری طراحی شده اند.

دوره کارشناسی بازرگانی (حسابداری) RMIT که اکثرا در ساختمان علمی نوآورانه سوانستون تدریس می شود شامل گزینه های پویای جهانی است که به شما کمک می کند تا بعدا در بازار کار، مانند تور های مطالعاتی و برنامه های تبادل اطلاعات دانشجویان، به شکل برجسته تری عمل کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

https://automation.yar.cloud/secretariat/

 





:: برچسب‌ها: حسابداری امور مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: