شرح شغلی در رزومه برای استخدام سریع و فوری
نوشته شده توسط : مژده

زمانی که در آموزش نحوه نوشتن رزومه درباره شرح شغلی صحبت می کنیم منظور ما توضیحاتی است که شما در هنگام نوشتن رزومه برای استخدام فوری، درباره گذشته کاری و سوابق شغلی خود در رزومه می نویسید نه آن چه که کارفرما در آگهی استخدامی با عنوان شرح شغلی و ملزومات فرصت شغلی درج شده در آگهی استخدام فوری خود می آورد.

در واقع شرح شغلی و گذشته شغلی، تصویری از آینده کاری شما و دستاوردهایی که برای شرکت بعدی خود خواهید داشت به کارفرمای آینده تان برای تصمیم راجع به استخدام فوری شما و یا استخدام نکردن شما می دهد. در ضمن این شرح شغلی خلاصه ای است از مهارت ها و تحربیاتی که در طی فعالیت های کاری خود کسب کرده اید.
بخش شرح شغلی یکی از بخش های مهم در رزومه کاری برای استخدام است. پس در هنگام نوشتن رزومه حتماً این بخش را با کیفیت بالا بنویسید. نوشتن شرح شغلی با کیفیت و قوی باعث می شود نظر کارفرما و مدیر استخدام شرکت به رزومه شما جلب شود و با شما برای تنظیم وقت مصاحبه حضوری تماس بگیرند و در نهایت شما را در شرکت استخدام کرده و به کار بگیرند. اما بهترین راه برای نوشتن یک شرح شغلی جالب توجه در رزومه کاری برای استخدام فوری چیست؟

 

برای تبدیل تاریخ استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.

 

در هنگام نوشتن رزومه برای استخدام فوری، چطور بخش شرح شغلی را بنویسیم؟

اگر می خواهید بخش شرح شغلی را درزومه کاری خود برای پیدا کردن شغل مناسب و استخدام سریع اضافه کنید، قبل از هر چیزی بهتر است برای هر کدام از شغل هایی که می خواهید در رزومه تان بنویسید یک لیست از مهارت ها و دستاوردهایی که در آن شغل کسب کرده اید را تهیه کنید. این کار شما را برای نوشتن یک رزومه حرفه ای و همین طور یک بخش شرح شغلی عالی در رزومه برای استخدام فوری آماده می کند.

رزومه استخدامی

در قدم اول نوشتن شرح شغلی رزومه بر روی مهارت و دستاوردهای خود تمرکز کنید

بعد از آن که شرح شغلی خود را نوشتید، تا جایی که می توانید شرح شغلی در رزومه برای استخدام فوری را خلاصه و مختصر و مفید تر کنید و تلاش و تمرکز خود را بر روی ساختن جملات و عبارات کوتاه و تاثیر گذار بگذارید تا بتوانید نظر مدیر استخدام شرکت را جلب کرده و شانس گرفتن وقت مصاحبه حضوری و استخدام فوری خود را بالا ببرید. مهارت ها و دستاوردهای خود را برجسته کنید و تنها جزییاتی را که مرتبط با شغل جدید شما است را در بخش شرح شغلی رزومه حرفه ای برای استخدام بنویسید. از جملات و افعال قوی و تاثیر گذار استفاده کنید مثلاً «سرپرستی بخش … » یا «ناظر پروژه» که قدرت شما را در تیمی که کار می کردید را نشان دهد. اگر رزومه خود را در سایت رزومه ساز و کاریابی cvbuilder.me ثبت کرده اید و می خواهید در پنل کارجویان و در جستجوهای کارفرمایان و استخدام کننده ها هرچه بیشتر و بهتر دیده شوید، تا جایی که می توانید از کلمات کلیدی آن صنعت و حوزه شغلی در نوشتن رزومه حرفه ای خود برای استخدام فوری و آسان استفاده کنید. چرا که کارفرمایان در پنل کاربری خود رزومه های کارجویان را بر اساس فیلتر های موجود در رزومه جستجو می کنند و جستجوگر سایت رزومه ساز و کاریابی cvbuilder.me نیز رزومه ها را بر اساس کلمات کلیدی که کارفرما آن ها را فیلتر کرده، نمایش می دهد. پس هر چه بیشتر از کلمات کلیدی و تخصصی آن حوزه کاری استفاده کنید در نتایج بیشتری از سایت رزومه ساز و کاریابی رزومه شما دیده خواهد شد و در نتیجه شانس شما برای استخدام سریع تر و فوری تر افزایش می یابد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b4%d8%b1%d8%ad-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/





:: برچسب‌ها: رزومه استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: